Poslomat

Zapošljavanje u eri društvenih mreža.

Upute za poslodavce

Usluge koje Poslomat nudi poslodavcima su različite od onoga što je trenutno raspoloživo na većini sličnih servisa. Ovim člankom nastojimo objasniti najvažnije opcije, a kao i uvijek, spremni smo u najkraćem roku odgovoriti na sva Vaša dodatna pitanja i komentare. Napominjemo da u svakom koraku možete koristiti novu funkcionalnost interaktivnog "help" sustava, koji Vam je na raspolaganju klikom na gumb "Pomoć" u zaglavlju stranice.

Registracija

Bez obzira prijavljujete li se u ulozi poslodavca ili posloprimca, korisnička registracija je nužna kako biste mogli pristupiti svim raspoloživim alatima. Dok posloprimci i ne moraju biti registrirani članovi za pretraživanje i prijavu na posao, poslodavci se prije objave prvog oglasa ipak moraju autorizirati.  Klikom na link "Registracija" možete popuniti obrazac i proći uobičajeni proces aktivacije računa e-mailom. Molimo da pri tome obavezno odaberete opciju "Nudite posao?": registracijski postupak se kod poslodavaca donekle razlikuje, jer se traže osnovni podaci o tvrtki. Kod unosa naziva tvrtke sustav pretražuje sve raspoložive podatke, te nudi slična imena, u slučaju da je Vaša tvrtka već prisutna u našoj bazi podataka. Ne brinite ukoliko sve informacije nisu apsolutno ažurne, jer Poslomat prikuplja i obrađuje podatke s više društvenih mreža kod kojih korisnici imaju potpunu slobodu unosa. Podatke ćete moći ažurirati i kasnije, po autorizaciji računa Vaše tvrtke.

Poslodavci se osim na ovaj način mogu registrirati i putem Facebooka. Postupak je već opisan u uputama za posloprimce. Ovim se načinom vrlo jednostavno na Poslomat prenose Vaš profil i mreža kontakata, no nakon prijave biste trebali odabrati opciju "Da" kod pitanje "Zapošljava li Vaša tvrtka" na kontrolnoj ploči kako biste mogli početi s unosom poslova. Napominjemo da nakon promjene statusa više ne možete slati prijave na poslove - statusi poslodavca i posloprimca se značajno razlikuju u izboru alata i mogućnostima. Kod promjene Vas sustav pita za osnovne podatke o tvrtki, i nakon toga možete objaviti posao kroz panel "Brza objava". Ipak, savjetujemo da se prvo upoznate s ostalim alatima. Ukoliko želite odmah početi unositi oglase, preskočite iduću sekciju.

Alati za poslodavce

Reprezentativan profil se ne očekuje samo od posloprimaca - svaki poslodavac se želi predstaviti u najboljem svjetlu. U tom smislu preporučamo uređivanje Vašeg osobnog profila (opcija "Moj profil" u glavnom izborniku), kao i unos osnovnih podataka, opisa i logotipa tvrtke (opcija "Moja tvrtka", ukoliko to niste već učinili po prijavi). Osobni profil možete importirati sa LinkedIn-a ili Facebook-a koristeći odgovarajuće gumbe na stranici, ili ga možete formirati "od nule". Posebna pogodnost koju Vam pružaju alati za import je "instant" umrežavanje s poslovnim kontaktima koje već imate na tim mrežama, čime postajete spremni za rad u samo nekoliko sekundi.
Vrlo je bitno povezati se na Vaše račune na ostalim društvenim mrežama koristeći izbornik "Moje društvene mreže". Osim što na taj način objedinjujete sve informacije iz Vaših raznih mrežnih profila, omogućujete kasniju objavu poslova na velikim društvenim mrežama jednim klikom na panelu za unos poslova. Preporučamo da svaki oglas distribuirate na ovaj način - prisustvo na društvenim mrežama obično rezultira većim brojem kvalitetnih kandidata i može značiti razliku između uspješnog i neuspješnog natječaja.

Poslodavcima je omogućeno da dodaju i autoriziraju suradnike koje rade u istoj tvrtki, kako bi i njima omogućili pristup alatima za poslodavce. Princip rada je jednostavan: prvi korisnik koji se prijavi u statusu poslodavca dobiva status administratora tvrtke nakon provjere i autorizacije koje vrlo brzo obavljaju djelatnici našeg servisa. Napominjemo da svaki poslodavac može početi s radom odmah po registraciji, ali svi objavljeni poslovi postaju javno vidljivi tek po završetku provjere, koja obično traje samo nekoliko sati i služi izbjegavanju mogućih manipulacija i lažnog oglašavanja. Administrator tvrtke potom može samostalno "promovirati" naknadno prijavljene korisnike koristeći ekran "Moji suradnici".

Poslomat Vam dodatno omogućava automatsko slanje oglasa na posao na sve Vaše "eksterne" Web stranice ili blogove koji podržavaju Metaweblog API standard. Sve popularne blog aplikacije, uključujući Wordpress, imaju podršku za navedeni standard. Unesite podatke o Vašem računu na jednom ili više vanjskih blogova na  ekranu "Moji blogovi" - nakon ovoga mo\ete jednim klikom slati Vaše oglase na sve navedene adrese.

Unos posla

Odabirom izbornika "Dodaj posao", (ili alternativno gumba "Dodaj novi oglas" na ekranu "Moji poslovi") otpočinjete unos oglasa za posao. Referentni broj je jedinstveni identifikator posla unutar Vaše tvrtke, i možete koristiti bilo kakav alfanumerički unos. Tagovi su riječi ili nizovi riječi koje omogućavaju da se Vaš posao brže i jednostavnije pronađe na Poslomatu ili ostalim tražilicama. Služe kao alternativa već definiranim kategorijama poslova, i daju Vam potpunu slobodu u opisivanju sadržaja oglasa za posao. Molimo da individualne tagove razdvajate zarezima, jer složeniji tagovi mogu sadržavati razmake.
Svaki oglas za posao može biti prisutan u najviše tri kategorije koje odabirete iz padajućih izbornika. Klikom na "Prikaz dodatne kategorije" možete prikazati i ostale opcije. Pozicije služe za preciznije određivanje vrste radnog mjesta unutar odabrane kategorije, kao i za bolje pozicioniranje Vašeg oglasa na Poslomatu i ostalim pretraživačima. Možete unijeti neograničen broj pozicija za Vaš oglas odabirom iz ponuđenog izbornika, bilo da počnete s unosom pomoću tipkovnice (gdje sustav nudi sve pozicije sličnog naziva), ili odabirom iz padajućeg izbornika.

Osim gore navedenog, svaki oglas mora sadržavati još nekoliko obaveznih informacija (lokacije radnog mjesta, tip zaposlenja i minimalna stručna sprema potrebna za obavljanje posla). Niste obavezni unijeti polja poput raspona plaće, dodatnih pogodnosti i potrebnog iskustva, iako i ona pridonose boljoj informiranosti potencijalnih kandidata i u konačnici štede vrijeme.

Kratki opis posla se prikazuje u rezultatima pretraživanja, dok se puni opis koristi na stranici koja prikazuje Vaš oglas. Preporučamo da u ova polja unesete što više relevantnih informacija kako biste privukli što veći broj posjetitelja.

Na kraju unosa potrebno je unijeti osnovne kontakt informacije. Imate mogućnost odabira opcije za prikaz oglasa u istaknutom okviru (istaknuti oglasi se, za razliku od običnih oglasa, posebno naplaćuju). Također, možete ostaviti oglas u neaktivnom stanju (ukoliko ne odaberete opciju "Objavi posao"). Osim toga, ovdje Vam se nudi izbor društvenih mreža na koje možete poslati oglas. Preduvjet za ovu funkcionalnost je da ste spojeni na račune na svakom od vanjskih servisa, kako je opisano u gornjoj sekciji - opcija "Moje društvene mreže".

Obrada prijava

Nakon što objavite oglas, svaku prijavu zainteresiranih posloprimaca ćete automatski primati na Vašu e-mail adresu. Svi podaci o prijavama se spremaju u sekciji "Moje prijave". Dodatno, prijave po pojedinim poslovima možete pregledavati i na ekranu "Moji poslovi". 

U ovome smo članku dotaknuli samo najosnovnije opcije koje imate na raspolaganju kao poslodavac. Poslomat nudi znatan broj dodatnih, naprednih mogućnosti: izradu posebnog obrasca za prijavu za svaki oglas, izradu brandiranih mini-portala unutar Poslomata, a u razvoju je i sustav za upravljanje prijavama koji će zadovoljiti i potrebe većih organizacija. Ove teme ostavljamo za drugi članak, a u međuvremenu Vas pozivamo da se javite sa pitanjima i komentarima na postojeću funkcionalnost.

Tagovi: ,
Ovaj sadržaj još nije ocijenjen. 

Obavijesti me kada se pojavi novi komentar na ovaj post